S rozmachom internetového pripojenia sa začali meniť aj zvyky. V súčasnej dobe vykonáte veľa vecí z pohodlia svojho domova, stačí len párkrát kliknúť počítačovou myšou. Podobným smerom sa začal uberať tiež marketing, pričom online reklama začala nadobúdať na popularite a trochu zamurovala tú vonkajšiu. Pritom aj v dnešnej dobe majú takzvané “offline” nástroje miesto v marketingovom pláne, a to hneď z niekoľkých dôvodov.
Veľa reklamných spoločností zaznamenalo v poslednej dobe záujem o veľkoformátovú tlač, ako sú billboardy, megaboardy či bigboardy. A prečo?
1. Reklama, ktorú vidia všetci
Vonkajšiu reklamu vidia všetci, teda aj tí, ktorí nepoužívajú počítač, internet a moderné nástroje. Síce nad tým asi krútite hlavou, ale aj takí sú. Ak navyše cielite na staršiu generáciu, potom má vonkajšia propagácia ešte väčší potenciál a zmysel.
2. Umiestniť ju môžete na frekventované miesta
Billboardy, bigboardy a citylighty môžete umiestniť na frekventované ulice, teda tam, kde sa pohybuje veľa ľudí. Vybrať si navyše môžete z pestrej škály formátov tak, aby veľkoplošná tlač zapadla do daného prostredia. Autobusovú zastávku ozdobí citylight, zatiaľ čo voľné miesto pri hlavnej ceste billboard.
3. Dostanete sa do podvedomia verejnosti
Najefektívnejšia reklama je taká reklama, ktorá je dobre zapamätateľná. Fantázii sa medze nekladú, ale ideálne je zveriť prácu do rúk profesionálov, teda marketérov a grafikov. So správne zvolenou reklamou sa dostanete do podvedomia verejnosti rýchlo, navyše taká vonkajšia reklama je vidieť deň čo deň.
Ak hľadáte spoločnosť, ktorá má vo svojej ponuke veľkoformátovú tlač, pozrite sa do pestrého produktového portfólia firmy RAVAFOL. Vyhotoví vám na želanie billboard, bigboard, megaboard, wallboard a ďalšie formáty. Stačí len dodať potrebné podklady, a potom vyčkať, než vám príde RAVAFOL reklamu nainštalovať.